ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Next

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Go down

ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 16:30

Γεια σας ! Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα ένα τέτοιο forum και επιτέλους θα μπορέσω να πω την ιστορία μου σε κάποιους που θα την ΑΚΟΥΣΟΥΝ!!!!!
Έχω ένα γιο που σήμερα είναι 10 ετών . Άργησε πολύ να μιλήσει και μόλις τέλειωσε το προνήπιο ξεκινήσαμε λογοθεραπείες που κράτησαν για τρία χρόνια . Έκανε επανάληψη νηπιαγωγείου καθώς δεν ήταν ώριμος να ξεκινήσει το δημοτικό . Παράλληλα με την καθυστέρυση στο λόγο βλεπαμε και καθυστέρυση στην κίνησή του. Δεν έτρεχε σαν τα παιδιά της ηλικίας του , δεν μπορούσε να ανέβει ή να κατέβει σκαλιά χωρίς να κρατιέται από κάπου ή κάποιον , και γενικά ήταν πολύ επιφυλακτικός με τις κινήσεις του. Σκελετικό πρόβλημα δεν εντόπισαν οι γιατροί . Ο παιδονευρολόγος μας είπε πως ένα κέντρο του εγκεφάλου του αναπτύσεται με πιο αργούς ρυθμούς και πως όταν θα γίνει 12 ετών θα είναι όπως τα παιδιά της ηλικίας του ακόμα κι αν δεν τον πάμε πουθενά. Εμείς βέβαια πήγαμε παντού . Εργοθεραπείες , λογοθεραπείες , παιδοψυχολόγοι, παιδοψυχιάτροι κλπ κλπ κλπ....... Στο σχολείο είναι πολύ καλός στα μαθηματικά , στη γραμματική , στην ιστορία , έχει πολύ ευρύ λεξιλόγιο και γενικώς πηγαίνει πολύ καλά σε ότι χρειάζεται να χρησιμοποιεί το μυαλό του. Όταν όμως του πείς να γράψει μια εργασία στο τετράδιο ή μια έκθεση ..........τον έχασες... Είναι εντελώς αρνητικός σε ότι έχει να κάνει με τη γραφή . Τα γράμματά του τα τελευταία 2 χρόνια δεν μπορεί να τα διαβάσει ούτε ο ίδιος.....φανταστείτε τους δασκάλους!!! Πριν λίγο καιρό πήγαμε στο ΚΔΑΥ και από κει μας είπαν πως παρουσιάζει [b]ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (Δυσλεξία) νευρολογικής αιτιολογίας.[/b] Κάναμε και το τεστ Παυλίδη....επίσης θετικό στη δυσλεξία . Μία λογοθεραπεύτρια και μία παιδοψυχολόγος που τον είδαν , μου είπαν πως δεν έχει δυσλεξία : το σκόρ τώρα είναι 2-2 ..........Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα δεν είναι η δυσλεξία αλλά η έλλειψη συντονισμού κινήσεων που φυσικά και θα οδηγεί στη δυσγραφία και άλλα δυσ... Αφού να φανταστείτε ότι αν προσπαθήσει να γεμίσει ένα ποτήρι με νερό πάντα θα γεμίσει το ποτήρι μέχρι να χυθεί άλλο τόσο νερό απ΄έξω! Να μη σας πω τι γίνεται γύρω από το πιάτο του όταν τρώει!! Εργοθεραπεία θα μου πείτε...το κάναμε κι αυτό. Βελτιώθηκε για κάποιο διάστημα και μετά επέστρεψε στην αρχική του κατάσταση . Τι να κάνω πια? Πλέον είναι 10 ετών, και αντιλαμβάνεται τις διαφορές του από τους συμμαθητές του. Ασε το ρατσισμό που αντιμετωπίζει ... Βλέπεις δεν μπορεί να παίξει μπάλα όπως οι άλλοι, δεν μπορεί κανείς να διαβάσει το γραπτό του και άλλα πολλά . Είμαι σίγουρη όμως πως κάτι υπάρχει για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής του, απλά δεν έχει βρεθεί κάποιος να μας καθοδηγήσει. Θα ήθελα την άποψή σας και αν είναι δυνατόν τα φώτα σας ..για να συνεχίσω. Ευχαριστώ.

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 17:06

Καλώς ήλθατε στην παρέα μας!
Διάβασα με μεγάλη προσοχή τα όσα γράψατε και σίγουρα από ότι καταλαβαίνω ο κινητικός συντονισμός είναι ένα μεγάλο θέμα για εσάς!
Πάντως η Αναπτυξιακή Δυσπραξία καθώς και η Υπερκινητικότητα ανήκουν στις Ειδικές Μαθησιακές Διαταραχές.
"Κάθε περίπτωση είναι μια ξεχωριστή περίπτωση" και κάθε ειδικός έχει διαφορετική αντιμετώπιση, για αυτό και ο καθένας λέει και μια διαφορετική γνώμη. Ίσως θα έπρεπε να σκεφτείτε πιο σοβαρά και να κρίνετε πιο αυστηρά τους ανθρώπους που ασχολήθηκαν με το παιδί σας.
Υπάρχει πάντα η λύση, καμμιά φορά είναι μπροστά στα μάτια μας αλλά δεν το βλέπουμε...γιατί ίσως είναι η πιο εμφανής.
Αναρωτιέμαι αν οι εργοθεραπείες που κάνατε ήταν οι κατάλληλες για την περίπτωση σας;

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 17:37

Πιθανόν να μήν ήταν οι πιο κατάλληλες !! Το πρόβλημα όμως είναι ότι στην περιοχή μας οι εργοθεραπευτές δεν είναι πολλοί ενώ τα παιδιά που χρειάζονται βοήθεια είναι πάρα πολλά..Έτσι οι εργοθεραπευτές έχουν πλήρες πρόγραμμα και ωράριο , και φυσικά δίνουν το βάρος τους σε βαριά περιστατικά παιδιών , ενώ στα πιο ελαφριά περιστατικά κάνουν απλά κάποιες ώρες λεπτής κινητικότητας και κάποιες ώρες αδρή κίνηση χωρίς να εμβαθύνουν στην πραγματική ανάγκη των παιδιών. Ακόμα και η αξιολόγηση που κάνουν την πρώτη φορά που βλέπουν το παιδί , είναι εικονική. Για παράδειγμα θα σας πω πως η παιδονευρολόγος μας έδωσε συγκεκριμένες εργασίες για εργοθεραπεία που θα βοηθούσαν το συγκεκριμένο παιδι, κανείς εργοθεραπευτής όμως δεν τις έκανε στο παιδί. Κάθε φορά που ξεκινούσαμε το μόνο που τους ένοιαζε ήταν το πόσες συνεδρίες θα κάνουμε το μήνα , και σε ποιό ταμείο είμαστε ασφαλισμένοι. Και περνούσαν οι μήνες , και ο γονέας δεν βλέπει τι γίνεται στη συνεδρία , και περιμένει να δει το όφελος πάνω στο παιδί του , και περνάνε πάλι οι μήνες και πάει λέγοντας . Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες περιοχές αλλά εδώ σε μας ολα είναι μόνο marketing .........δυστυχώς!!

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 18:15

Marketing είναι η λέξη κλειδί πλέον στην ζωή μας, όμως σ' αυτό το χώρο έχω γνωρίσει ανθρώπους που ο κύριος σκοπός τους ήταν να εκμεταλλευτούν τον συνάνθρωπο τους αλλά και το άκρως αντίθετο!
Βρήκα ανθρώπους που να νοιάζοντε, να συμπονούν και να καταλαβαίνουν τον πόνο σου!
Αν οι εργοθεραπείες που του έχουν γίνει δεν ήταν οι κατάλληλες τότε και τα αποτελέσματα θα είναι τα ανάλογα. Πώς περιμένετε το παιδί σας να ξεπεράσει τις δυσκολίες του, όταν δεν του έχουν δείξει τον κατάλληλο τρόπο;
Καταλαβαίνω πως σας πνίγει το δίκαιο και πως εσείς από την πλευρά σας μπορεί να έχετε κάνει ότι ήταν εφικτό αλλά μήπως και το παιδί σας δεν έχει δίκαιο που καλείτε να πάει στον πόλεμο χωρίς τα κατάλληλα εφόδια;
Αναρωτιέμαι αν γνωρίζετε πως υπάρχουν πολλά βιβλία στο εμπόριο αλλά και στο διαδύκτιο με απλές ασκήσεις και συμβουλές για τους γονείς, που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν στην γραφή και στον οπτικοκινητικό συντονισμό; Όρεξη και διάθεση να υπάρχει και όλα μπορούν να βρουν τον σωστό το δρόμο!

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 18:42

Γνωρίζω για την ύπαρξη βιβλίων, έχω άλλωστε αρκετά από αυτά και όχι μόνο. Μια κοινωνική λειτουργός μου είπε πριν λίγο καιρό πως δεν είναι κάλό να προσπαθόύμε εμείς να το βοηθήσουμε γιατί πρώτον χαλάμε τη σχέση μας με το παιδί και δεύτερον δεν είναι δουλειά μας. Τότε συνειδητοποιήσαμε πως είχε δίκιο και πως είχαμε ίδη κάνει λάθη στην προσπάθειά μας να το βοηθήσουμε. Όρεξη και διάθεση υπάρχει ! Η καθοδήγηση μας λείπει!!

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 20:14

Σαφώς η σχέση θεραπευτή-παιδιού από γονέα-παιδιού έχουν τελείως διαφορετικές βάσεις. Η σχέση γονέα-παιδιού είναι κουρασμένη από την καθημερινή τριβή, όμως αν ο γονιός συμπεριφέρεται ακατάλληλα τότε και αυτά που κτίζει ο θεραπευτής γκρεμίζονται.
Ο γονιός καλείται να βοηθάει το παιδί στις καθημερινές του δυσκολίες και να του δείχνει με πιο τρόπο μπορεί να τις ξεπεράσει.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνο και εφόσον ο γονιός είναι ενημερωμένος από τους θεραπευτές αλλά και από βιβλία, internet κλπ. Στην δική σας περίπτωση οπού οι επιλογές είναι ακόμα πιο περιορισμένες τότε, η προσωπική μου άποψη είναι, πως επιβάλεται αυτού του είδους ενημέρωση.
Όταν υπάρχει μια καλή συνεργασία ανάμεσα στους θεραπευτές και τους γονείς καμμιά φορά τα αποτελέσματα γίνονται αρκετά θεαματικά! Αν ενισχύετε δηλ την συστηματική εκπεύδεση και στο σπίτι τότε γίνεται το αποτέλεσμα ακόμα πιο καλό.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιές ασκήσεις έκανε για την δυσγραφία αλλά και τον συντονισμό των κινήσεων;
Υπάρχει ανάμεσα σε εσάς και στους θεραπευτές συμβουλευτική παρέμβαση;

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 21:52

Από τη μέρα που το παιδίμου πήγε για πρώτη φορά στο σχολείο είμαι σε καθημερινή σχεδόν επαφή με τους δασκάλους του. Όλοι οι δάσκαλοι και δασκάλες που είχε μέχρι σήμερα είναι επακριβώς ενημερωμένοι για την πορεία του παιδιού και για τα βήματα που κάνει καθημερινά . Στις τρείς πρώτες τάξεις του δημοτικού , τα μαθήματα του σχολείου τα διαβάζαμε μαζί καθώς και τις ενίοτε εργασίες που του έβαζαν για το σπίτι οι θεραπευτές. Φέτος που είναι στην τετάρτη δημοτικού και δεν κάνει πλέον θεραπείες αλλά μόνο γυμναστήριο και τα Αγγλικά του, αποφασίσαμε μαζί ότι έπρεπε να διαβάζει πλέον μόνος του τα μαθήματά του και μόνο αν χρειαζόταν βοήθεια θα με φώναζε. Για να είμαι ειλικρινής , μέχρι τότε πίστευα πως οι επιδόσεις του στο σχολείο οφείλονταν κατά ένα μεγάλο ποσοστό στη δική μου βοήθεια κάτι το οποίο το παιδί διέψευσε περίτρανα !! Είναι ικανότατος να διαβάσει τα πάντα μόνος του και πολύ σπάνια χρειάζεται τη βοήθειά μου. Όσον αφορά τις ασκήσεις που έκανε για τη δυσγραφία , ενώ ήταν στην τρίτη δημοτικού ξεκινήσαμε από την αρχή με την εργοθεραπεύτρια να ενώνουμε κουκίδες , να σχηματίζουμε καμπύλες και τρίγωνα και άλλα πολλά που μας έδινε η ίδια. Το συντονισμό τον δούλευαν εκεί ,δεν είχαμε ασκήσεις για το σπίτι αλλά έκανε και κάνει ακόμα μαθήματα παραδοσιακών χορών που κατά τη γνώμη των ειδικών βοηθάνε πολύ. Το παιδί όμως αυτή τη στιγμή είναι τόσο κουρασμένο απο τις συνεδρίες με τους ειδικούς 5 χρόνια που δεν θέλει να ακούσει κουβέντα .Έχει επιλέξει μόνος του τις εξωσχολικές του δραστηριότητες και είναι χαρούμενος . Παρόλα αυτά δεν θα πάψω να ψάχνω για κάποιον που πραγματικά θα ενδιαφερθεί και θα προσεγγίσει το παιδί σε τέτοιο βαθμό που το ίδιο θα κάνει τα βήματά του προς τη βελτίωση. Οι γονείς του έχουμε δώσει τα πάντα και δε θα πάψουμε ποτέ να του δίνουμε. Το μήνυμα που του περνάμε τον τελευταίο καιρό όταν τον ενοχλεί κάτι που του συμβαίνει , είναι πως ο κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του δεξιότητες και αδεξιότητε και κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι το ίδιο καλά ή κακά όσο κάποιος άλλος.

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 22:51

Καταρχήν να πω πως είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να διαβάζει μόνος του και μάλιστα να τα καταφέρνει καλά!
Θεωρώ πολύ σωστή την εξήγηση που του δώσατε για τις ιδιαιτερότητες-ικανότητες του κάθε ανθρώπου.
Όταν ένα παιδί έχει δυσγραφία, συνήθως εξετάζετε ο μυικός τόνος του κορμού, της ώμοπλάτης, του βραγχίονα και του καρπού. Επιλέγονται ασκήσεις κατάλληλες για την ενδυνάμωση τους ενώ παράλληλα γίνονται και ασκήσεις για τον συντονισμό. Εφόσον γίνει η κατάλληλη προετοιμασία μετά ακολουθούν ασκήσεις με πλαστελίνη για την ενδυνάμωση των δαχτύλων και κατα επέκταση την λαβή με τα τρία δάχτυλα, ασκήσεις με το ψαλίδι, ασκήσεις στον πίνακα, οι προγραφικές ασκήσεις(κουκίδες, κυμματισμός, καμπύλες κλπ), εκμάθηση της αλφαβήτας κλπ.
Για να φτάσει κανείς στην γραφή πρέπει οπωσδήποτε να προηγηθεί η κατάλληλη γυμναστική για την ενδυνάμωση του μυικού τόνου.

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από kastor στό Τετ 13 Μαϊος 2009, 23:31

mnjails καλώς ήρθες και από μένα στην παρέα μας. Θα συμφωνήσω με την admin και θα προσθέσω ότι υπάρχει περίπτωση το χέρι και τα δάκτυλα να είναι λειτουργικά αλλά το πρόβλημα να είναι στην στιγμή που δίνεται η ιδέα για εκτέλεση της εντολής ,και όχι στην εκτέλεση της.πιθανόν σε αυτό το σημείο να χρειάζεται παρέμβαση.

kastor

Άντρας
Δημοσιεύσεις: 69
Ηλικία: 38
Points: 87
Ημερομηνία εγγραφής: 24/04/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 09:10

Καλημέρα σας,
πρέπει να καταλάβουμε την απλή διαδικασία που λειτουργεί ο άνθρωπος για να εκτελέσει μια οποιαδήποτε πράξη:
Ιδεασμός δηλαδή η σύλληψη της ιδέας ( σκέφτομαι να κάνω κάτι).
Σχεδιασμός της κίνησης (σκέφτομαι πώς να το κάνω).
Η εκτέλεση της πράξης (εκτελώ τις ενέργειες).
Κάθε μία ενότητα από αυτές είναι πολύ σημαντικές για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα!
Είναι πολύ σημαντική η παρατήρηση που έκανε ο Kastor.
Όταν υπάρχει αδυναμία της εκτέλεσης της πράξης εξαιτίας του ιδεασμού τότε η είναι πολύ σημαντική η δουλειά του λογοθεραπευτή. Το συμβολικό παιχνίδι, ιστοριούλες με διαδοχή κλπ βοηθούν πάρα πολύ στην κατανόηση και κατά επέκταση στην εκτέλεση.
Ενισχύστε την αυτοπεποιήθησή του τονίζοντας τα δυνατά του σημεία και προσπαθόντας να βελτιώσετε τις δυσκολίες του.
Η αδυναμία στην εκτέλεση μίας πράξης πάντα βελτιιώνετε με την επανάληψη.

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 09:14

Όταν κάποια στιγμή και μετά από πολλές επίπονες και κουραστικές συνενδρίες δεν βλέπαμε πλέον εξέλιξη, αποφασίσαμε να εξετάσουμε σκελετό και μυικό σύστημα . Ο παιδοορθοπεδικός , μη διακρίνοντας όπως μας είπε κάτι μη φυσιολογικό , του έκανε 9 ακτινογραφίες από τον αυχένα ως τις πατούσες. Πέρα από από μία ανεπαίσθητη σκολίωση φυσιολογική για την ηλικία του όπως μας είπε , δεν διέκρινε κάτι άλλο. Μετά τον πήγαμε στην Αθήνα στο Παίδων Πεντέλης όπου εξετάστηκε πό ομάδα παιδονευρολόγων. Εκεί για πρώτη φορά κάποιος ΑΚΟΥΣΕ τι λέγαμε οι γονείς και τον έβαλαν να κάνει τις κινήσεις που τους υποδείξαμε , προκειμένου να δουν κι αυτοί αυτό που βλέπαμε εμείς . Τον έβαλαν να τρέξει στο διάδρομο φορώντας μόνο το εσώρουχό του προκειμένου να δουν τις κινήσεις όλου του σώματός του κατά το τρέξιμο , καθώς και να ανέβει και να κατέβει σκαλοπάτια χωρίς να κρατιέται από κάπου. Εκεί φάνηκαν οι ασυντόνιστες κινήσεις των χεριών σε σύγκριση με τις κινησεις των ποδιών κατά το τρέξιμο. Εξέτασαν το παιδί εξονυχιστικά . Μας είπαν ότι έχει άψογο μυικό τόνο ενώ εμείς νομίζαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το μυικό του σύστημα. Έκανε εγκεφαλογράφημα καθώς και απεικονιστικές εξετάσεις αίματος που μέχρι τότε δεν είχε κάνει κάτι τέτοιο. Μας καθησύχασαν , και μας είπαν πω δεν έχει κάτι για το οποίο θα πρέπει να ανησυχούμε και πως απλώς είναι <<αζούμπαλος>> στις κινήσεις του κάτι που το συνατάμε σε πολλούς ανθρώπους... Να επισημάνω πως μέσα σε όλα, είναι και αριστερόχειρας και έχει και χαλαρές αρθρώσεις. Όταν δηλαδή τεντώνει τα χέρια του, οι αγκώνες του γυρίζουν λίγο προς τα έξω και το καλύτερο .....μπορεί να βάλει την πατούσα του στον αυχένα του όταν κάθεται!!!! Από το Παίδων φύγαμε με ένα παραπεμπτικό για εργοθεραπεία σε δύο τομείς : 1.Προσοχή και οργάνωση 2. Συντονισμός κινήσεων. Επισκευτήκαμε εργοθεραπευτές , αλλά θεωρώ ότι κανείς δεν έδωσε σημασία στο παραπεμπτικό της παιδονευρολόγου. Του έκαναν τα γνώστά συνηθισμένα που χρειάζονται τα περισσότερα παιδιά που επισκέπτονται εργοθεραπευτές . Βέβαια για να είμαι δίκαιη θα πω πως παρατηρήσαμε μεγάλες αλλαγές στην κίνησή του με την εργοθεραπεία. Όχι όμως στα σημεία που έχει περισσότερο ανάγκη. Άρχισε στα 8 του χρόνια να κάνει τούμπα και να πηδάει από τον ένα καναπέ στον άλλο . Δεν φαντάζεστε την ικανοποίησή μας ! Αυτή τη στιγμή τον πάμε μόνο σε ένα γυμναστήριο στο οποίο πηγαίνουν μόνο παιδιά με προβληματάκια σαν το δικό μας, και σκοπό έχουν να αποκαταστήσουν τη χαμένη ή μειωμένη αυτοπεποίθηση των παιδιών αυτών που αντιμετωπίζουν την όποια δυσκολία στην κίνηση.

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από mnjails στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 09:34

Το χέρι δεν έχει σωστή στάση τη στιγμή που γράφει . Επίσης κρατάει το μολύβι με λάθος τρόπο , μαγκωμένο θα έλεγα μέσα στο χέρι του με τρόπο που περιορίζει την ομαλή κίνηση του μολυβιού. Όσες προσπάθειες κι αν έκανα να το αλλάξω αυτό δεν είχαν αποτέλεσμα. Προσπάθησε και η εργοθεραπεύτρια.Του έδωσε και μια ειδική θήκη στην οποία βάζαμε το μολύβι , και είχε συγκεκριμένες λαβές για να μπαίνουν μέσα τα δάχτυλα που κρατούν το μολύβι , ώστε να το κρατάει σωστά. 2-3 μέρες τη χρησιμοποίησε και μετά την εγκατέλειψε.Δεν τον βόλευε. Του παρήγγειλα από την Αθήνα και μας έστειλαν μολύβια, στυλούς, ξύστρες και ψαλίδια για αριστερόχειρες. Αυτά τον βοήθησαν κάπως , κυρίως το ψαλίδι , που μέχρι τότε είχε μαλλώσει μαζί του αφού δεν μπορούσε να το δουλέψει καθόλου (προφανώς) . kastor σ΄ευχαριστώ για την παρέμβαση και συμφωνώ μαζί σου . Πως όμως θα διαπιστώσω ποιο είναι το ακριβές σημείο που χρειάζεται παρέμβαση?

mnjails

Female
Δημοσιεύσεις: 11
Ηλικία: 41
Points: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 13/05/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από kastor στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 11:38

καλημέρα,μετά από όλα όσα διάβασα εχω καταλάβει ότι πεσατε σε ένα λαβύρινθο από εξετάσεις μετρήσεις παρατηρήσεις και διαπιστώσεις άδικα,κατά την γνώμη μου και το τονίζω αυτό ,το πρόβλημα είναι στην οργάνωση της ιδέας ,δηλαδή δοκίμασε να του ζητήσεις να σου εξηγήσει πως γίνεται μια ενέργεια χωρίς να την κάνει αλλά να την πει με λόγια,πχ είναι ένα παιδί σε μια εικόνα που πετάει μια μπάλα με το χέρι,ζήτησε να σου πει με απλά λόγια τι κάνει το παιδί και μετά ρώτα τι οπως"τι πρέπει να κάνει το παιδί για να πετάξει την μπάλα;"να πάρει την μπάλα ;θα σου πει ναι ,μετά τι θα κάνει;θα τεντώσει το χέρι ή θα το κρατήσει κοντά του;έτσι μαθαίνει να εξηγεί τις κινήσεις και μετά από λίγο ζητά κάθε σκέλος της κίνησης να στο δείξει πάντα μέσα από την συζήτηση και όχι κανε αυτό ή το άλλο τύπου εντολών, εάν δυσκολεύεται μπορείς να του δείξεις κάνοντας εσυ ένα σκέλος της κίνησης.εγώ αυτό θα έκανα ώστε να μάθει να αναλύει μια κίνηση ,μην βιαστείς να του βάλεις να σου δείξει πως γίνεται .πρέπει πρώτα να καταλάβει πως γίνεται και μετά να το κάνει,ελπίζω να βοήθησα

kastor

Άντρας
Δημοσιεύσεις: 69
Ηλικία: 38
Points: 87
Ημερομηνία εγγραφής: 24/04/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από Admin στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 12:06

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Kastor στην διαδικασία που σου λέει να ακολουθήσεις δηλ τον βάζεις να σκεφτεί και μετά να σου πει τι πρέπει να κάνει ενώ παράλληλα δείχνεις εσύ την κίνηση για να τον βοηθήσεις.
Όμως οι χαλαρές αρθρώσεις είναι μία πολύ σοβαρή ένδειξη του μυικού τόνου, οπότε είναι και φυσιολογικός ο αποσυντονισμός του. Είναι κάτι σαν αλυσίδα, το ένα φέρνει το άλλο! Πρέπει να σφίξουν οι αρθρώσεις, να δυναμώσει ο μυικός τόνος(μυικός τόνος δεν σημαίνει απαραίτητα έχω δύναμη αλλά πχ όταν το παιδί κάθεται στο γραφείο να κάνει την άσκηση να μπορεί να κρατήσει τον κορμό του στην σωστή στάση χωρίς να "χείνετε" στο γραφείο, γιατί αυτό έίναι μία ένδειξη κούρασης και κατά συνέπεια αδύναμου μυικοόυ τόνου) και τέλος να συντονίσει την κίνηση πρώτα αποφασίζοντας τι θέλει να κάνει(ιδεασμός), να σχεδιάσει πως να κάνει την κίνηση(αυτό που σας έλεγε ο Kastor) και τέλος να εκτελέσει.
Όπως καταλαβαίνετε αυτή η διαδικασία δεν γίνεται στις λίγες ώρες εργοθεραπείας και λογοθεραπείας που υπάρχει στην διάθεση μας, χρειάζεται καθημερινή τριβή για να μπορεί να εμπεδώσει την όλη διαδικασία.
Θα γίνω κουραστική και θα σας το ξαναπώ η επανάληψη είναι η βάση της μάθησης!

Admin
Διαχειριστής

Female
Δημοσιεύσεις: 200
Points: 249
Ημερομηνία εγγραφής: 12/06/2007

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dyspraxia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ, ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ...

Δημοσίευση από kastor στό Πεμ 14 Μαϊος 2009, 12:40

θα συμφωνήσω και εγώ με την admin,επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι η καθημερινή επανάληψη επειδή κουράζει εύκολα δεν θα πρέπει να έχει μεγάλη διάρκεια.κάτι που ήθελα να ρωτήσω είναι εάν έχει ολοκληρωθεί η πλευριωση δηλαδή η έχει ξεκαθαρίσει εάν είναι επικρατέστερη η αριστερή πλευρά ή δεξιά άσχετα που αναφέρθηκε ότι είναι αριστερόχειρας. Μήπως ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει και υπάρχει σύγχιση στο παιδί;

kastor

Άντρας
Δημοσιεύσεις: 69
Ηλικία: 38
Points: 87
Ημερομηνία εγγραφής: 24/04/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Next

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης